ایزوگام آسایش بام

ایمیل:

تلفن :

09120387317-09335781031

ایزوگام در نسیم شهر

ایزوگام در نسیم شهر

این مرکز خدمات مختلفی از جمله فروش و پخش ایزوگام، نصب و راه‌اندازی ایزوگام در نسیم شهر و همچنین انواع عایق، تعمیر ایزوگام، خدمات متنوع آسفالت کاری و قیروگونی را ارائه می دهد.

بر این اساس شما این امکان را دارید تا هر نوع عایق کاری که مد نظرتان است را با اطمینان کامل از نصب اصولی آن به مجموعه آسایش بام  بسپارید.

ایزوگام در نسیم شهر

کمپانی عظیم ایزوگام آسایش بام نمایندگی ایزوگام در تهران است که بر اساس نظرسنجی های انجام شده به علت اجرایی استاندارد محبوبیت خاصی در بین مشتریان خود دارد.

این شرکت علاوه بر نسیم شهر به عنوان مرکز ارائه کننده ی خدمات گوناگون ایزولاسیون در اکثر نقاط تهران مانند ایزوگام در پونک، ایزوگام در شهران، ایزوگام در دهکده المپیک، ایزوگام در شهرری و بسیاری از دیگر مناطق آن می باشد.

مجموعه ی ما کلیه ی خدمات مربوط به عایق رطوبتی ایزوگام را با کیفیتی بالا با استفاده از محصولاتی درجه یک مانند ایزوگام دلیجان به همراه ضمانت نامه ۱۰ ساله و بیمه نامه معتبر چندین ساله ارائه می دهد.

این نمایندگی در تمامی عملیات های عایق کاری خود از ایزوگام های دارای ابعاد و وزن استاندارد که از نوع ایزوگام دو لایه با قیر خالص پالایشگاهی و درجه یک صادراتی بوده بهره‌گیری کرده است. این ایزوگام ها علاوه بر دوام و ماندگاری خوبی که دارند از چسبندگی بالایی نیز برخوردار می باشند. متخصصین ما همواره راندمان کاری بالا را برای شما سروران عزیز تضمین می کنند.

نصب ایزوگام در نسیم شهر

نحوه نصب ایزوگام در نسیم شهر و چگونگی اجرای آن از جمله مهم ترین خدمات مربوط به عایق کاری ساختمان ها می باشد، چرا که در صورت عدم پیاده‌سازی صحیح و استاندارد، امکان نفوذ آب به سطوح زیرین ایزوگام وجود دارد.

نفوذ آب در نهایت می تواند موجب ورود نم و رطوبت به دیوار و نمای داخلی ساختمان شما شود که بر این اساس به طور مجدد شما مجبور به پرداخت هزینه های سنگینی برای رفع آن خواهید بود.

در نتیجه در انتخاب یک نمایندگی مجاز و شناخته شده جهت ایزولاسیون ساختمان خود کوشا باشید تا با سپردن پروژه های عایق کاری تان به افراد نصاب ایزوگام کار حرفه ای و کاردان خیال خود را از بابت هزینه های سنگین مضاعف جهت ایزوگام کاری آسوده نمایید.

ایزوگام در نسیم شهر

رعایت چند نکته اساسی از جمله عدم اجرای عملیات در هنگام بارندگی، و دمای منفی ۵ درجه، ضروری بوده همچنین حداقل میزان همپوشانی لایه های ایزوگام ۸ سانتی‌متر بوده و البته در شروع نصب ایزوگام همواره باید از پایین ترین شیب سطح مورد نظر که ناودانی است، عملیات را انجام داد.

همکاران ما در این مرکز همواره لیست کاملی از معروف ترین و بهترین ایزوگام های موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهند، که البته در صورت عدم اطلاعات کافی شما جهت یک انتخاب مطلوب کارشناسان متخصص ما در این زمینه شما را به طور کامل راهنمایی و مشاوره می دهند تا بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

ایزوگام در نسیم شهر

شرکت ایزوگام آسایش بام پرفروش ترین مرکز ارائه و پخش انواع عایق های رطوبتی به ویژه ایزوگام، پرایمر، قیر، تراشه آسفالت و … بوده که با کادری مجرب دارای سابقه ای درخشان در زمینه خدمت رسانی به همشهریان عزیز حتی در ایام تعطیل نیز می باشد. این کمپانی محبوب انواع ایزوگام تک لایه ، دو لایه و سه لایه، ایزوگام فویل دار، ساده، پودری، طرح دار، سنگریزه ای و غیره را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت ایزوگام در نسیم شهر تهران

شرکت ما از جمله مراکز عرضه کننده ی نوین ترین و مناسب ترین قیمت انواع ایزوگام در نسیم شهر تهران است که شما می توانید متناسب با بودجه خود ایزوگام با کیفیتی را از این نمایندگی تهیه کنید. عوامل مهم و متعددی در قیمت ایزوگام در نسیم شهر مؤثر هستند که از جمله آن ها می توان به جنس و کیفیت ایزوگام که تاثیر بسزایی در دوام و میزان ماندگاری آن دارد اشاره نمود.

مطمئنا شما با یک پرس و جوی ساده به این موضوع پی خواهید برد که مجموعه ی ما بهترین قیمت ایزوگام را در تمامی اقصی نقاط تهران و کرج ارائه می دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما