ایزوگام آسایش بام

ایمیل:

تلفن :

09120387317-09335781031

تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران

تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران

شرکت ایزوگام آسایش بام یکی از محبوب ترین مجریان تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران است که با چندین سال سابقه ی درخشان و تجربه ی طولانی توانسته است در زمینه ی انواع خدمات مربوط به عایق کاری، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

عایق های رطوبتی با گذشت زمان و یا در اثر عامل خارجی مثل سوراخ شدن یا قرارداد اجسام سنگین و غیره سبب خرابی و آسیب دیدن آن شود و به درستی عمل نکنند.

در نتیجه دراین شرایط ممکن است مشکلاتی از قبیل نم دادن یا نشتی و چکه کردن آب از سقف یا دیگر سطوح به وجود بیاید.

تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران

اگر شما هم به دلایلی که بیان شد به دنبال تعویض و ترمیم ایزوگام در کرج و تهران هستید، در قدم اول بایستی با بررسی دقیق و هوشمندانه کادری با تجربه و کار بلد انتخاب نمایید.

در ادامه وقتی می‌خواهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید بایستی انتخابتان ایزوگامی باشد که در مقابل بارش برف و باران و در گرما و سرما و مقابل نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد.
در اکثر مواقع ایزوگام ساختمان ها تنها در قسمت هایی دچار آسیب دیدگی می شود و تنها با ترمیم آن قسمت دیگر نیازی به تعویض کلی ایزوگام نخواهید داشت که در این مواقع هزینه های مصرفی شما بسیار کمتر خواهد شد.

بهترین زمان تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران

با توجه به این که هر کاری زمانی دارد، و با در نظر داشتن اینکه در فصل پاییز و زمستان مقدار بارندگی بیشتر از فصل‌های دیگر است.

از طرف دیگر، دراین فصل‌ها معمولا سرنصاب های ایزوگام شلوغ‌تر است و احتمال تاخیر در کارشان وجود دارد، که باعث می شود هزینه تمام شده نصب نیز بالاتر برود.

با در نظر گرفتن این موارد بهترین زمان نصب و تعمیر ایزوگام فصل تابستان است؛ تا گاز کمتری مصرف شده و نصب و تعمیر به راحتی انجام گیرد.

تصمیم به اجرای ایزوگام دراین بازه زمانی باعث می‌شود که در فصل سرما و باران گرفتار نشده و در صورت هرگونه ایراد یا خرابی در اسرع وقت و قبل از بارش باران، باعث چکه کردن سقف و خرابی جبران ناپذیر نشود.

دراین باره باید گفت که با تجارب زیادی که کارشناسان ما راجع به تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران دارند، شما می توانید با خیالی راحت عایق کاری های خود را به ما بسپارید تا ایزوگامی بدون نقص و استاندارد را در اولین فرصت داشته باشید.

تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران با گارانتی

نشت یابی و عیب یابی و ترمیم ایزوگام معیوب و یا تعویض ایزوگام های قدیمی و فرسوده، کاری کاملا تخصصی است که اگر توسط نصابان باتجربه و حرفه ایی صورت پذیرد می توان کفیفت کار را تضمین کرد.

تعویض و ترمیم ایزوگام در تهران

پیدا کردن محل دقیق نشتی و وصله کردن ایزوگام، کندن ایزوگام قدیمی و زیرسازی مناسب برای نصب ایزوگام جدید توسط گروه مجرب ایزوگام آسایش بام با 10 سال گارانتی کتبی انجام می شود.

تعمیر ایزوگام در تهران

تعمیر ایزوگام در تهران از دیگر خدمات مجموعه آسایش بام می باشد که به دلیل صرفه جویی در هزینه های مشتری و افزایش طول عمر عایق رطوبتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

معمولا بعد از گذشت چندین سال از ایزوگام نصب شده یا به دلیل قرار دادن پایه کولر یا سایر تجهیزات نوک تیز بر روی ایزوگام، سوراخ هایی بر روی ایزوگام ایجاد می شود باعث نفوذ آب  برف و باران به مرور زمان به زیر ایزوگام می شود.

نفوذ آب به خصوص در فصول سرد سال باعث یخ زدگی و برآمدگی ایزوگام می شود که اگر اولین فرصت ترمیم نشود باعث خرابی کل ایزوگام می شود.

خدمات ایزوگام در تهران شامل مشاوره، محاسبه دقیق قیمت، زمان اجرا، نحوه حمل و نقل و هم چنین تعداد نیروی کار لازم برای انجام هر چه سریع تر پروژه می باشد.

توصیه می شود جهت نصب ایزوگام در تهران از نصابان ماهر و با تجربه کاری بالا استفاده نمایید تا کیفیت کار اجرا شده به بهترین نحو احسن باشد.

تعمیرکاری اصولی و کیفیت کاری بالا، تاثیر زیادی در نحوه کار ایزوگام و دوام آن پس از ترمیم و بازسازی آن دارد.

در نظر داشته باشید که تعمیرات ایزوگام باید در اولین فرصت و توسط افرادی انجام شود که در این زمینه، تجربه و مهارت کافی را داشته باشند.

گروه صنعتی ایزوگام آسایش بام، با بهترین متریال در اجرا و انواع مواد و مصالح عالی و با نصب ایزوگام باکیفیت عالی وتمیز با نازلترین قیمت در اسرع وقت و با بازدید، تمیزکاری و جابه جای کولر رایگان و با ضمانت نامه 10سال کتبی، بانصابان مجرب بابیش از20سال سابقه کاربه شما این اطمینان را می دهد.

برای ترمیم و لکه گیری عایق رطوبتی محل مورد نظرتان، از بهترین های تعمیرکار ایزوگام در تهران به شمار می آیند.

تیم ما بعد از مراجعه به آدرس شما و بررسی میزان خرابی های ایزوگام، درصورت نیاز به تعویض کامل یا عملیات لکه گیری را با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت انجام می دهند.

هزینه تعمیر ایزوگام در تهران

هزینه تعمیرات ایزوگام در تهران بستگی به هزینه ی جنس مصرف شده، هزینه حمل و اجرت تعمیرکار، کیفیت و نوع برند ایزوگام ، هزینه کپسول و تجهیزات، زمان انجام کار (فصل) و شدت و نوع خرابی دارند.

این عوامل مواردی هستند که تاثیر بسزایی در هزینه تعمیر و بازسازی ایزوگام در تهران دارند به همین دلیل نمی توان هزینه دقیقی دراین رابطه بیان کرد.

در صورتی که در بررسی های اولیه مشخص شود که امکان ترمیم ایزوگام وجود ندارد و بایستی ایزوگاه های موجود کنده شده و سپس تعویض شوند، به مراتب هزینه بازسازی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

کارشناسان تیم ما با حضور درمحل، ضمن نشت یابی و تخمین و برآورد حجم خرابی ایزوگام، تمامی مصالح لازم برای ترمیم را با محاسبه قیمت تک آنها نسبت به متراژ کار، بررسی کرده و با در نظر گرفتن قیمت ایزوگام به نرخ روز در بازار هزینه کلی و نهایی را به کارفرما اعلام می کنند.

با توجه به این که کندن ایزوگام قدیمی، خود هزینه ای مجزا برای کارفرما دارد ولی در مواقعی که مشکل با لکه گیری و ترمیم برطرف گردد، به تبع هزینه آن نسبت به بازسازی کلی کمتر خواهد شد.

در نظر داشته باشید که علاوه بر کیفیت و دقت در نصب ایزوگام، توجه به ظاهر زیبا و ریزه کاری ها و ظرافت در انجام کار نیز اهمیت بسزایی دارد.

گروه صنعتی ایزوگام آسایش بام با انتخاب یک تیم حرفه ای نصاب ایزوگام برای انجام خدماتی مانند اجرای عایق های رطوبتی در سرویس بهداشتی و حمام با ظرافت و کیفیت بالا، بهترین نتیجه را به ارمغان می آورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما